mintleef

Watch - Milk & Bone

小豆之家:

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

I see your eyes
我看到你的双眸
I see them wandering through the room
我看到你的眼神瞟向屋外

But can't you see
但是你看不到
I'm right in front of you
我在你的正前方

You claim that I should only
你只是责怪我
Be holding your hand
握着你的手
But there is one thing
这只是第一件事
I think you don't understand
我觉得你还不理解

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

You know I adore the night
你知道我喜爱夜晚

But I'm not one to pick a fight
但我不是唯一一个挑衅的人

Please believe me when I say
请你相信我说的话
That I'll come home every day
那我将会每天回家
'Cause
因为

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

Darling, I'm not the one to watch
亲爱的 我不仅仅是在看你

小豆之家敬上!

   
评论
热度(6)
听听歌,看看花,喝喝茶
© mintleef | Powered by LOFTER