mintleef

Lost in You (Extended Mix) - Quintino、NERVO

小豆之家:

It's always one of us who takes the blow
我们中的一个人总是受伤
Always one of us who has to go
我们中的一个人总是要走
It's always one of us who should've known better
我们中的一个人总是更学识渊博
It's always one of us who gets to cry
我们中的一个人总是要哭
Always one of us who's left behind
我们中的人一个总是留下
It's always one of us who could've try harder
我们中的一个人在默默努力


It's like air breathing underwater
这就像在水下呼吸氧气
I don't care if I'm going under
我不在乎我是否留下
It's a red flag when we are together
当我们在一起时,这是一个警示
So tell me why I do it again
所以告诉我再做一遍的理由

It's fucked up and I'm lost in you
他妈的,我迷恋于你
Can't give you up if I wanted to
我不能放弃你除非我背叛你
It's fucked up and I'm lost in you
他妈的,我迷恋于你

It's always one of us who has to lie
我们中的一个人总是不得不说谎
To say they doing good, they doing fine
说他们做的好,他们的确做的很好
It's always one of us who needs more time
我们中的一个人总是需要更多时间
It's always one of us who's holding on
我们中的一个人总是坚持
Always one of us who's playing strong
我们中的一个人总是扮演着坚强的人
I'd never thought that I could be so wrong, did I
我从来没有想过我会犯这个错误

'Cause like air breathing underwater
因为像在水下呼吸氧气
I don't care if I'm going under
我不在乎我是否留下
It's a red flag when we are together
当我们在一起时,这是一个警示
It's like a suicide mission I'm in
这就像我在完成一个自杀任务

It's fucked up and I'm lost in you
他妈的,我迷恋于你
I'm lost in you, I'm lost in you
我迷恋于你,我的心早已迷失
Can't give you up and I'm trying to
我不能放弃你但我在尝试
I'm lost in you, I'm lost in you
我迷恋于你,我的心早已迷失
It's fucked up and I'm lost in you
他妈的,我迷恋于你

Can't give you up, can't give you up
不能放弃你,不能放弃你
I'm lost in you, I'm lost in you
我迷恋于你,我的心早已迷失
Can't give you up, can't give you up
不能放弃你,不能放弃你
I'm lost in you
我迷恋于你

It's like air breathing underwater
因为像在水下呼吸氧气
I don't care if I'm going under
我不在乎我是否留下
It's a red flag when we are together
当我们在一起时,这是一个警示
So tell me why I do it again
所以告诉我再做一遍的理由

It's messed up and I'm lost in you
一切都错了,我失去了你
I'm lost in you, I'm lost in you
我迷恋于你,我的心早已迷失
Can't give you up if I wanted to
我不能放弃你除非我背叛你
I'm lost in you, I'm lost in you
我迷恋于你,我的心早已迷失
It's messed up and I'm lost, so lost in you
一切都错了,我失去了你
Can't give you up but I'm trying to
我不能放弃你但我在尝试
But I'm lost in you
都是我迷恋于你
It's messed up and I'm lost in you
一切都错了,我失去了你
It's messed up and I'm lost in you
一切都错了,我失去了你

小豆之家敬上!

   
评论
热度(9)
听听歌,看看花,喝喝茶
© mintleef | Powered by LOFTER