mintleef

Exhale - Slotown

庭燎:

9月11日,阴雨。

反反复复……


Exhale

by  Slotown


I'm breathing in cool, cool air
暴露在寒气的呼吸
Wishing you were right, right here
真希望你就在旁
Gotta exhale it all
水蒸气澎涌而出
I gotta exhale it all
我要把身里的寒气全部呼出
I'm breathing in the cool, cool air
呼吸着冷气
Wishing you were right, right here
突然无比思念你

Gotta exhale it all
白雾上升
I gotta exhale it all
我得把冷气全呼出来
Backbones, radios and pretty girls
支柱 收音机和漂亮妹子
Just follow home
都和我回家吧
Ghost town, old-fashioned videos
被废弃的城镇和旧录像
We follow home
一起回去
Backbones, radios and pretty girls
支柱 收音机和漂亮妹子
Just follow home, I'm an exhaler
一起回家 我会治愈你
Ghost town, old-fashioned videos
被废弃的城镇和旧录像
We follow home, I'm an exhaler
一起回家 我会治愈你
I'm breathing in the midnight sky
呼吸于午夜的空气里
Looking for a nighttime high
看着这渐晚的暮色
I wanna exhale it all
把没你的空气呼出
I wanna exhale it all
全部呼出
I can feel the city solitude
在这喧闹的城市我感到了孤寂
Driving 'round the streets without you
在没你的车上漫无目的地兜圈
I gotta exhale it all
没你的日子让我难以呼吸
I gotta exhale it all
甚至感受到了窒息般疼痛
Backbones, radios and pretty girls
支柱 收音机和漂亮妹子
Just follow home
和我回去
Ghost town, old-fashioned videos
该死的鬼城和属于你我的录像
We follow home
我们一起回去吧
Backbones, radios and pretty girls
支柱 收音机和漂亮妹子
Just follow home, I'm an exhaler
一起回家 我会治愈你
Ghost town, old-fashioned videos
被废弃的城镇和旧录像
We follow home, I'm an exhaler
一起回家 我会治愈你
Slow town
蹒跚而行
I gotta breathe in, I gotta breathe out
呼吸间
Slow town, slow town, slow town
一切变得缓慢艰难
I gotta breathe in, I gotta breathe out
呼吸间
Slow town, slow town, slow town
我的心满目疮痍

贡献翻译:rrft

   
评论
热度(6)
听听歌,看看花,喝喝茶
© mintleef | Powered by LOFTER