mintleef

Thrash - Brett

小豆之家:

Such a sweet tag
真是一个甜蜜的标签
Colour of the house
彩色的房子
Couple of the loners
孤独的夫妻
I owned the town
我拥有这座城
I wanna i wanna*5
我想要 我想要
Anyone out
任何人都不在

We used each other
我们曾相互利用
We should be pretend
我们应该假装
We used each other
我们曾相互利用
We should be friends
我们本应该假装
I don't know i don't know*5
我不知道
I don't know now
现在我不明白
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
I wake you up came some time
我过去时常唤醒你过来
I wish we could skip some time
我希望我们可以一起消磨时光
I love you when you walking away
当你走开我还爱着你
I wake you up came some time
我过去时常唤醒你过来
The spaces are limited some time
有的时候空间有限
I love you when you walking away oh~
当你走开我还爱着你 哦
Everybody just want to take observation
每个人只是想要被关注
While you sleeping or i side thinking it
当你睡觉的时候我在你的旁边思考
All of dreams are wasting things that
所有的梦都是在浪费时间
Don't even image just load up of mention
甚至都不要幻想被提到
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
Baby only one way out
宝贝 唯一的办法
I wake you up came some time
我过去时常唤醒你过来
I wish we could skip some time
我希望我们可以一起消磨时光
I love you when you walking away
当你走开我还爱着你
I wake you up came some time
我过去时常唤醒你过来
The spaces are limited some time
有的时候空间有限
I love you when you walking away oh~
当你走开我还爱着你
Everybody just want to take observation
每个人只是想要被关注
Such a sweet tag
真是一个甜蜜的标签
Colour of the house
彩色的房子
Couple of the loners
孤独的夫妻
I owned the town
我拥有这座城
I wanna i wanna*5
我想要 我想要
Anyone out
任何人都不在

小豆之家敬上!

   
评论
热度(7)
听听歌,看看花,喝喝茶
© mintleef | Powered by LOFTER